andas ut

åhhh vad skönt. Jag pratade med Johan igår och frågade honom om råd hur jag skulle göra -om jag skulle berätta eller vänta ut den andra personen. Jag berättade inget, men kändes så skönt att berätta att jag hade en tung hemlighet som jag inte kunde berätta om.

På förmiddagen idag ringde Johan till mig och sa att ha visste vad det var. Personen i fråga hade ringt och berättat -TACK gode gud för det. Det bästa med allt var att han fått provsvaren från läkaren och att det var en godartad variant =)

Så förhoppningsvis kan vi andas ut nu........

Ska köra Johan till jubord med hans jobb nu

Trevlig kväll Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad skönt.... Kramar om ....

2009-12-16 @ 22:12:59
URL: http://helenahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0