Å en till!!

För några veckor sedan när jag var ute träffade jag en gammal "elev". Vi började prata minnen å om dem som gick på skolan samtidigt som honom. Fick då veta att en av dem som jag snackade mest med hade dött tidigare i år *snyft*.

Känns så overkligt. Han var skolans buspojk, men världens snällaste. Har faktiskt kvar ngn sorts keramiksak som han gjorde till mig på slöjden....Kanske låter tramsigt att sakna/ sörja någon som man inte träffat på flera år, men han är/ var en sån person som alltid kommer finnas med mig. Vi kunde prata om allt (skillde inte så många år mellan oss), å jag kommer ihåg hur han tyckte om Johans coola ford med gula extraljusen å megabas.

Hur som helst, idag satt jag på facebook (ovanligt va) och hittade en minnessida. Läste och kollade på bilder av honom och började stortjuta, gråter tom nu.
Känns bara så jävlligt att han är död, TACK Jonas för att du var den du var -kommer aldrig glömma dig.......................

Den här är till dig!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0