Ensam med alla spindlar...

Vaknade tidigt av att det inte fanns ngn luft i sovrummet, vände mig mot fläkten som står längst ner vi sängen. Inte ens det hjälpte. Fast man ska inte klaga, en sån här sommar var det länge sen vi hade.

Kommande veckor kommer jag nog sova i källaren, jag å alla spindlar =S
Fast idag var det en stor spindel här uppe, inte en sån där ganska stor svart som brukar springa i källaren utan ännu större. Pratade med Malin i telefon under tiden jag försökte bota min fobi ......så jäkla äckligt!!!
Var tvungen att lägga på eftersom hon skulle försöka fixa en hjälpande hand till mig, när jag sedan skulle ringa upp henne fungerade inte min telefon!!! PANIK!!!
Men hör å häpna - jag lyckades till slut ta mod att dunka ihjäl den med Johans tunga arbetssko.
Å nu har jag mosat en liten som kröp på mig
Känner mig såååååå duktig =)

Nu får jag klara mig själv i över 2 veckor =(, Johan är hundvakt å jag får vara växthusvakt. Påminn mig att vattna är ni snälla, finns en risk att jag kommer glömma.......

Nu ska jag in till stan å handla lite saker till bröllopet.

Ha det bra/ KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

väldigt vad länge sen du skrev nåt!! nu får du allt uppdatera här lite!! pösss

2009-07-12 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0