(¨_¨)


Trevlig kväll igår med mkt karaoke, dock var det inte så mysigt inne på ena toaletten -spyor i hela handfatet, så det var bara att vända i dörren. Tyckte så synd om han som städade upp det.......
Efter att allt var nerriggat åkte vi till Shell å köpte nattmat, åh gud vilka goda pizzahalvor dem hade där MUMS

När jag kom hem i natt/ morse höll Johan på att göra sig redo för jobbet. Den här helgen byter vi av varandra, när den ena kommer hem åker den andra =)

Så varför inte fortsätta så....Nu har han precis kommit hem å fixar med ogräs, å jag ska åka å planera musiken till kyrkan
Tänkte att jag skulle hunnit göra det medans han jobbade, men har inte orkat. Vaknade första gången vid 8, kände att jag behövde sova lite till å vaknade vid 13 igen. Typiskt, men nu är jag utvilad =)

Nä nu ska jag ringa till hon som ska sjunga å se om hon är hemma
Ha det bra, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0