ÅNGEST

Har spenderat för mkt pengar!!! På ett sätt mår jag dåligt över det å på ett sätt mår jag bra, fast det är väl så när man är shoppohollik. Undrar om det känns så här om man har andra problem oxå, kan tänka mig det. Man mår bra för stunden, å när ruset lagt sig får man ångest.......

Vill bort här ifrån ett tag, åka någonstan. Kanske är det för att jag vill fly från mitt dåliga samvete?
Stället jag vill till heter Stockholm, å vad gör man där om inte shoppar!!!
Fast det vill jag inte göra, inte just nu. Nu vill jag bara åka upp å sitta på en mysig uteservering å kolla på folk. Bara vara.

Har klippt mig idag, inte mkt, bara topparna. Måste ju behålla längden!
Beställde tid för slingor också. Vill ju ha min egna färg, men blir så trött på att det ena dan är blont och andra dan är mörkt. Så jag får efter några år ge upp det där med att vara naturlig å mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0