Borde.....

Borde diska
Borde städa
Borde duscha
Borde fixa till mig
Borde klippa mig
Borde ringe till....
Borde fixa.................
Borde........................................................................................................................................................

Vad är borde för ord, finns det egentligen?
Kollade på google borde-torde, så det finns i skrift iaf


Har gjort ett test hos försvarsmakten på nätet, det var ganska roligt -testa, finns länk på facebook

Så har jag köpt, men gud vad heter det nu igen.......korsett (var tvungen att kolla hahaha)
Hoppas att den passar.

Ja just det, jag skulle kolla mina mått om de hade ändrats ngt. Fick panik, jag hade ökat 10 cm i midjan, mätte igen -samma resultat. Höll in magen allt vad jag kunde, men det hjälpte inte. Fattade ingenting först, men när jag tittade lite mer ordentligt hade jag måttbandet åt fel håll. Mätte ordentligt å allt var som det skulle -skönt!

Nu ska jag iaf göra mig i ordning
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0