Då gör vi ett nytt försök

Bloggen fungerade inte igår, får se om det funkar nu.

Har jobbat hela dan, men det var ganska lugnt eftersom vi hade förberett det mesta igår. Så duktiga vi är Lina =)

Varit på posten å hämtat mina skor med dem rosa blommorna på. Dem var jättefina, lite förstora -fast det går ändå.
Ingenting är omöjligt när det gäller ngt man gillar =). När jag kom till posten låg det ett till paket där, två klänningar!
Hon i kassan undrade lite "hm CN vad står det för?" CHINA?! Fick förklara att jag hade beställt skor.

Nu ska jag äta lite grillat å ta en cider + se på en film

Ha det bra/ kram

Kommentarer
Postat av: Lina

haha ja visst är vi!! duttiga!!

har oxå tagit en cider..sååå gott! pöss på dig min vän

2009-06-18 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0