dagens arbete klart!

Började jobba 07:00, seg som bara den. Skull städa tvätta å handla med den brukaren jag hade idag. Eftersom jag var tvungen att gå senast 12:45 från jobbet hade jag förberett mig igår. Jag hade städat köket ordentligt och dammat överallt + gjort matsedel för veckan och inköpslista, så det var dammsugning, skurning, lite tvätt och handling kvar + dusch. Skönt då slipper jag stressa tänkte jag igår.

ELLER HUR!!!!! Som tack för det fick jag hjälp med handling mot att jag städade en lägenhet medans dem andra kollade på skolavslutning. Städa kök ordentligt, dammsög, skurade, hängde tvätt x 3, satte igång nya maskiner, vek tvätt. Utöver det här hade jag som sagt mina egna saker att göra oxå, så skulle vi hinna äta innan jag slutade -suck. När ska man lära sig att säga nej?!

Ja just det ja, gjorde planering inför sommaren också. Å beställde smörgåsar till personalmötet i nästa vecka, ringde lite samtal, avbokade lite taxiresor, gav en till person mat åååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh vad seg jag är.

Sedan bar det iväg till expeditionen för att skriva protokoll, svara i telefon, kolla lite anställningsbevis, ringa, ringa, ringa

Skulle egentligen åkt in till stan nu, men orkar inte

Skönt att vännerna kom med lite mat så man fick ork att sitta här =)

Har slängt 5 par skor nu, gett bort 1 par, "sålt" 2 par
Slängt 2 otroligt fula väskor, 3 ska jag sälja. Det går framåt i livet =)

Kommentarer
Postat av: Lina

å gumman du måste ha varit slutkörd..haha..men visst är det svårt att säga nej till vissa...pöss

2009-06-15 @ 21:44:23
Postat av: Lina

å gumman du måste ha varit slutkörd..haha.. visst har man svårt att säga nej ibland! pöss på dig..

2009-06-15 @ 21:46:19
Postat av: Lina

oj då blev visst två..

2009-06-15 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0