Dinner 4 2

Jaha då har man klantat till sig. Ska jobba hela helgen, men tänkte ta ledigt å umgås med min älskling. Först ville jag slippa söndag, men då var jag den enda ordinarie personalen så det var inte så lyckat. Då tog jag ledigt på lördagen -bara det att han ska på fisketävling då!!!! Jättekul å det visste jag om, men hade glömt bort det. Ja ja, får väl göra ngt i huset. Kanske en fin middag när han kommer hem -ja det gör jag. Ingen dum idé, duuuktigt Sandra =)

Igår satt vi å skulle välja musik till vigseln, men attans vad svårt det är. Lyssnade på massor av låtar å alla är så tråkiga.
Måste ha en solist också som kan sjunga lite fina låtar, åhh vad svårt. Hoppas att kompisens syrra kan ställa upp

Har satt ut en annons på facebook iaf =), kanske funkar. Finns alltid ngn som känner ngn

Nä nu kurrar det i magen, å fryser gör jag oxå. Vill bada, men det får jag inte göra än.
Kanske på lördag så man är hel å ren när gubben kommer hem ;-)
Burrrrrrrr, jäkla pissväder!

Hoppas på sol i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0