Idag är det dags att ta tag i livet =)

Nu måste jag börja träna på att bli en bra fru. Medans gubben är på sjön ska jag städa å göra fint tills han kommer hem, suck vad tråkigt. Kan inte ngn annan städa och organisera åt mig? Jag vill ha roligt, inte göra massa tråkiga saker.......Jag ska iaf göra mig fin å bjuda honom på god mat när han kommer hem, kommer nog att uppskattas ;-)

Undra vart jag ska börja städa....kanske ska slänga in all skit i ett rum å utgå från det.....Fast det funkar ju inte, kan ju inte gärna slänga in disken och viktiga papper där. Nä får nog ta rum för rum

Hoppas ni har en bra dag å firar nationaldagen. Själv ska jag fira med ett glas cola nu SKÅL på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0