Paniken infaller sig!!!!!

Försov mig lite i morse, har haft möte med jobbet mellan 9-11:30 men kom i tid iaf =). Efter mötet var jag tvungen att ha en "skvallergenomgång". Som vanligt tar det längre tid än planerat, pratade till 12:10. Prästen skulle komma till oss 12:30, innan dess skulle jag köpa kaffe å kaka!! Gasen i bott för att hinna hem.

Det var ett givande samtal inför bröllopet. Lite genomgång om vad som skulle ske under vigseln. Vi valde psalmer, text och löften. Då blev det genast SÅÅÅÅ jäkla jobbigt, lipade massor. Varför är man så känslig? Vet inte riktigt hur det kommer gå i kyrkan, men prästen lovade att ha ett helt lakarn till mig bakom altaret så jag skulle klara mig genom vigseln =). Lite humor har han iaf den lille rackaren.

Kunde knappt läsa den, men på andra fösöket klarade jag mig utan att lipa, darrade bara lite på läppen =)
Samma sak igår. Då satt jag å lyssnade på potentiella solosånger till bröllopet. Satt i min ensamhet å grät....

Igår var det sista dagen att anmäla sig till bröllopet. Kollade igenom listan idag, PANIK!!!!
Insåg att det snart är dags....har massor kvar att göra.....organiserat kaos.....nä ingen organissation, bara kaos -HJÄLP!

Kanske är det därför man är extra känslig just nu, för att jag inte har ngn koll på läget.

 MALIN -en extra tanke till dig idag.........


Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer lösa sig bara skriva upp en lista bocka av allt eftersom som. skriv den i hur långt innan man måste göra det så löser det sig. Ta vecka för vecka. be om hjälp.

men du fixar detta.



Kramar Sara

2009-06-18 @ 18:14:03
URL: http://nyatidernyttliv.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag älskar dig vännen

2009-06-23 @ 19:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0