Sicken kväll

Har precis kommit hem från jobbet där vi har spelat brännboll å grillat, myspys. Fast jag är aningen andfådd fortfarande, vi spelade bara på lek och utan protokoll. Det såg jag till eftersom jag å en till är värsta tävlingsfreaken. Jag var lugn så länge dem andra spelade, men när det var min tur hade jag svårt att släppa tävlinginstinkten -då var det bara att springa. Full fart, måste varva -bra träning!

Pratade "problem" med min kollega idag. Hon har samma bekymmer som mig med skor, väskor å kläder. Så nu ska vi ha pepping med varandra. Om den ena slänger måste den andra oxå göra det, terapi!

Böllopsuppdatering:
Vi har valt in & utmusiken
Vi har fixat solist, bara en liten speleman kvar

Natt i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0