Sjuka huset!!!

Varit på sjukhuset nu. Skulle vara där 11:30. 11:50 blev jag insläppt på ett rum, 12:10 kom en sköterska å sa att min läkare var lite sen -NÄHÄÄÄ! Efter ytterligare 5 minuter kom en annan läkare å sa att min fortfarande höll på att operera, så hon skulle kolla mig. Det tog två minuter.
Hur fan kan det vara möjligt att man ska behöva vänta så länge för en sån simpel sak?!
Hur som helst har jag reagerat på koppar och tenn än så länge.

På vägen hem hamnade jag bakom en auidi turbodiesel. Låter ju bra, dem brukar gasa på. Men vad fan gör den jäveln -ligger i 70 på en 90-väg. Jag blir tokig. Jag som har dåligt humör i trafiken i vanliga fall blev ju inte mindre frustrerad med tanke på sjukhusvistelsen.

Måste nog äta lite så jag lugnar ner mig........................

Ha det gött, hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0