sommaren är här.....hoppas jag

Vilken otroligt skön morgon, kändes som den första riktiga sommardagen.
Satte på mig sommarkläder å skulle fixa något med håret innan jag skulle åka. Då ramlade glasögonen isär! En skruv hade gett upp totalt, som tur var hade dem en likadan hos optikern. Kändes lite dumt att gå omkring på jobbet utan ena bågen vid örat, men det kanske kan bli ett nytt mode =)

När jag kom hem från jobbet hade jag ett paket att hämta ut. De svarta skorna med nitar på -SKITSNYGGA!! Mina nya favoriter.
Tänkte åka till Skövde å kolla på ring också, men nu hoppas jag att dem kan beställa den till Skara så jag kan jämföra båda ringarna med varandra .





Dem ser nästan likadana ut, men skiljer nog lite på höjden. Svårt.......

Nu vill jag sitta på altanen, tända ljus å snacka lite skit. Har ju trots allt sovmorgon i morn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0