Planering.....

Som vanligt har jag jobbat, sedan har jag kollat på ringar -igen. Fast idag tog jag med mig provringar hem  så jag kan testa i lugn å ro. Varit runt hos lite testpaneler å fått smakråd. Tror att jag har bestämt mig.....

Grannarna åkte ut på tur med sina cyklar, vill oxå. Måste skaffa ett ställ så jag kan åka med =)

Johan fixar å donar -är så duktig. Klippt häckar, sätter upp tak i garaget, åker till tippen. Lilla gubben, å här sitter jag å gör ingenting.........har bara ont i magen. Det är ju bara en månad kvar, men så mycket kvar att fixa

-gitarrist
-solisten måste lära sig sången
-program ska fixas
-bordsplaceringskort
-bordsdekorationer
-porslin
-dukar
-beställa ringar
-blommor
+ massa annat som jag inte kommer på nu =)

-köpa presenter till barnkalas
-köpa presenter till vuxenkalas

Jättekul att planera å fixa, men ska bli så jäkla skönt när det är klart. Vill bli mer disiplinerad i min planering. Nu går dagarna utan att jag gör ngt åt det.
Ska nog beställa ringar + blommor i morgon.......

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0