bröllop

Då var det dags. Han friade till mig för 9 (!) år sen, då tyckte jag att vi var för unga. Så när vi köpte hus för 3 år sen började vi prata om det igen, men kunde aldrig komma överens om hur vi skulle ha det.
Jag ville ha ett litet bröllop på en gräsudde vid havet och han ville ha ett stort med allt och alla. Eftersom vi inte kunde enas la vi allt på is.
Förra året kom vi iallafall överens och jag friade 29/2. När vi började planera skar det sig igen med hur vi skulle ha bröllopet. Till slut kom vi överens om ett litet bröllop med bara dem allra närmaste, då ändrar jag mig och vill ha ett stort.

Så nu blir det ett stort bröllop, tyvärr kan man ju inte bjuda alla man känner utan vi har valt att bara bjuda släkten + dem vänner som vi har gemensamt. Kändes väldigt skönt när man väl har bestämt sig.

Nu är det bara 2 månader kvar och nojjan börjar sprida sig.
Vi har skickat ut inbjudningar, valt toastmasters, tärna, bestman -so far so good
Problemen är att jag har beställt klänning till mig och tärnan som ska sys upp, å det kan ta upp till 6 veckor.  Vad gör man om de inte blir klara i tid?!

Så mkt som inte är klappat och klart än som måste göras. Eftersom jag är ett kontrollfreak måste jag fixa med allt, men måste lära mig att släppa taget.

Tack till mina vänner som hjälper mig att hitta diverse saker jag behöver, dem hittade tom med brudklänning.
Den har allt som jag vill ha TACK!!!!!!

PUSS & KRAM mina goa vänner för att ni finns

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Du är den underbaraste vännen man kan önska sig och jag kommer göra allt i min makt för att göra din och Johans dag till den mest perfekta dagen i era liv. Jag är så glad att jag fick er köpet när jag träffade min gubbe, vad skulle jag gjort annars!?



Älskar dig vännen, hoppas du vet det

2009-05-28 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0