Hahaha jag är bara 29!

Hihihi vad glad jag blev, kom på en sak när jag precis hade loggat ut.
Från det att det blev 2009 har jag försökt inse att jag faktiskt blir 30 (!) i år, men när jag kollar på min profil här på bloggen är jag fortfarande bara 29 år. Och det blir så tydligt när man ser det skrivet så framför sig.

Å vet ni, jag har ju sagt att jag aldrig mer vill ha en Ericssonmobil.  Fast fasiken asså, får nog bli en iaf. Jag är ju så utseendefixerad av mina ägodelar, å nu har jag hittat den snyggaste. Den skulle dessutom passa till min brudklänning............så jäkla fin

http://www.phonehouse.se/Mobiltelefoner/Sony-Ericsson/Sony-Ericsson-W595

Borde få en sådan gratis av dem eftersom jag gör reklam -eller hur

Nä nu blir jag sen, har inte duschat än och måste åka om en kvart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0