Mat....

Dags att ta tag i livet. Det är ju inte för inte som jag kallar mig för "en annan tid en annan dag", har nämligen inte gjort så mkt än.

Men nu SKA jag laga mat, å plocka lite -är så jäkla stökigt överallt

Vad ska man ha alla saker till, får nog ta en ordentlig husrensardag
För att inte tala om garderoben -har så mkt kläder att jag inte kan hålla ordning på dem. Ligger överallt, i garderoben, i gästrummet, i tvättstugan, i garderoben med kläder som jag kanske  vill ha ngn dag, men det vet jag ju att jag inte vill. Vissa kläder har legat så i flera år, men då tänker jag att jag kanske kan ha dem om jag går ner i vikt. Fast om jag går ner i vikt lär jag ju inte använda dem iaf, då köper jag ngt nytt som jag vill ha då!

Fast av ngn konstig anledning har jag ändå inget att ha på mig!!! Vad ska man göra?

Nämen oj vad bra det är att sitta här, nu lagar älsklingen mat =)
Jag får väl ta städbiten då......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0