Spindelterapi



Grannen har ett litet spindelnäste i sitt garage -usch!!!. Fick titta på den eftersom jag har spindelfobi som jag försöker övervinna, men fy fan vad stor den var. Så äckligt. Tyckte att han skulle ta död på honan å alla ägg, men han tycker att det är bra med spindlar som tar död på annan ohyra. Jag får väl titta på den ibland, kanske kan va bra terapi. Nä nu får jag rysningar......imse vimse spindel.....


Hängde lakan på tork förut å skulle vara duktig å mangla dem efteråt, men attans vad svårt det är -hur gör man?!

Har suttit ute tills nu, är så himla skönt. Solen skiner och vattnet i spridaren låter över gräsmattan

Nu ska jag se på film på 3:an "shopgirl". Låter som en bra film =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0