underbara dag

vaknade av väckarklockan 07:50, lite trött efter gårdagen men måste ändå upp å gå till jobbet. Kändes lite tråkigt att jobba när det är så underbart väder som idag. Men vi gjorde det bästa av situationen och tog med dem 4 som var hemma ut till en kollegas kolonilott. Där fikade vi och mös några timmar, vilade på en filt på gräsmattan och jag fick massage. Det var en så himla skön eftermiddag, tror att det var mitt bästa arbetspass genom tiderna. Det sa jag visserligen förra helgen också när vi var vid ett torp och grillade, men den här eftermiddagen var toppen.

Har kommit fram till att jag har ett toppenjobb. Visst kan det kännas tungt och krävande psykiskt ibland, men vi har en otrolig frihet att kunna göra saker. Ingen som säger vad vi ska och inte ska göra, utan har själva möjligheten att avgöra hur dagen ska bli.
Visst har vi uppgifter som vi måste göra under en dag, men vi kan ändå välja i vilken ordning det görs.

Nä nu får jag plocka lite, hann inte det igår =)

Kommentarer
Postat av: T J E I J O R ♥ cookie

Vill du prenumiera på oss via blogloivn? :)

2009-05-30 @ 17:52:39
URL: http://tjeijor.blogg.se/
Postat av: Anonym

haft en bra dag? :)

2009-05-30 @ 23:04:45
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0