Kvällslyrik

Läste precis Malins kommentar till bröllop å blev alldeles tårögd, så fint. Du vet att "me love you to".....Åh du vet att den dagen vi tröttnar på gubbarna é det du jag i vårat luftslott =).

Från seriöst till flams på en sekund, sån är jag.

Nä fy fasen, sitter å fryser så jag kan knappt skriva. Är hungrig, men orkar inte äta. Borde sova eftersom jag ska upp tidigt och sedan festa på kvällen, men är inte trött. Vilka I-landsproblem man har
Fast jag är nog lite trött, men kan inte somna ordentligt innan Johan kommer hem. Så jag kommer nog att lägga mig vid 01 och gå upp vid 06, fast nä så här kan jag inte hålla på. Måste sova!!
Får lägga mig i sängen å se på ngn kriminalare

Men först får jag nog ta en macka å lite juice, å köpa mitt sista projekt på Tradera. Behöver ha mkt smått å gott till bröllopet.

Fast jag vet inte om jag behöver allt det där som jag köper, har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill ha det å då köper jag allt som kan tänkas vara användbart. Å det blir ju inte bättre av att jag är en tävlingsmänniska som måste vinna allt -kan bli dyrt det här =)

Go natt mina kära, nu ska jag gosa ner mig i sängen ZZzzzzzzzzZZZzzzzzZZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0