ska man....eller....

bara undrar?

äh, har egentligen ingenting att skriva. Har jobbat sedan kl 15 igår, bara sovit däremellan (eller hur man nu skriver det) Kom hem vid 21:30 och glott lite på TV, lyssnat på musik, fixat med mina kort. Det är ju så himla roligt! Känner mig som värsta egot, men snart ska jag börja leka med bilder som jag tagit på andra. Kan få en trökbild på en liten kille som jag mejkade å fotade -stackarn. Men vad gör man inte när man har tråkigt =D



Hi hi, noppra lite ögonbryn så har vi en ny Christer Lindarw

Har gjort om några av mina kort, kanske kan ge lite inspiration om vad man kan göra själv på sin dator









Den sista gillar jag riktigt mycket, kul med en annan färg än svartvitt

Snart dags att se på CSI NY och Criminal Minds på 5:an, så jäkla bra. Fattar inte varför dem visar allt bra så sent!

Ha det gött så syns vi i morgon
<=STORA KRAMEN=>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0