trotter...

I mandags somnade jag 18:00 och vaknade 06:00,lite trott kanske;)
Idag har vi kollat pa matchen mellan Egypten och Algeriet,tyvarrsa loasade "vi" med 0-1 -sa stamningen har inte varit den basta ikvall =( Fast vi deppade inte for det, vi gick vidare till karaokebaren och sedan hit for att adda en van har nere. Nu sitter han och kollar pa mina foton fran mohippan =D, vet inte om han fattar vad mohippa ar hahahaha

Justdet ja,vi var pa bazaren idag -hoppade over stranden. Kanns som kroppen behover vila lite mellan all overexponering av sol. Pengarna togslut ganska fort,inga svarigheter har inte =O

Dags att inta sangen,ny dag i morgon =)

(Lina, blev mitt schema nagorlunda bra eller ar det bara skit?)

Kommentarer
Postat av: Lina

det blir en suprice när du kommer hem!!! haha..ne det är nog inge vidare..finns inte så mycke kvar..ska se om vi kan byta lite så du får ett flyt..varför la du inte innan du åkte? men du har en härlig överraskning när du kommer hem!!! vill du veta?? hoppas ni har det toppen!!! stora kramar till er!

2009-11-19 @ 17:56:05
Postat av: Sandra

Jag vet inte varfor jag inte la, tankte inte riktigt pa det =) Fast jag borjar vanja med att ta skiten som ar kvar pa tavlan, har ju gjort det de senaste gangerna ;)

Ar overraskningen att jag vann? Aivi har skickkat ett med pa facebook =)

2009-11-23 @ 20:50:05
Postat av: Lina

ja det ärmassagen!!! nu har du nåt härligt att se fram emot när du kommer hem!!!! pösss på dig

2009-11-23 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0