19.19.19

så mycket är klockan när jag började skriva det här. Uttråkad? Klart jag är!
Har legat i 2 dagar nu, hoppat mellan facebook och tvzappande. Finns inte så mycket mer att göra, måste ju vila.

Har iaf fått i mig en liter nyponsoppa idag, men är så jäkla hungrig. Magen bubblar och jag mår illa, vill få tillbaks min aptit och äta en kötträtt.

Det roliga när jag är sjuk, är att jag kommer på så mkt att göra. Får för mig att börja stordtäda, men inser att jag inte orkar när jag väl reser mig upp. Fast fika med vänner orkar man väl? Klart man gör -i typ 20 min + att man smittas. Kanske kan videochatta, då är det ju nästan som att man är i samma rum ;)

Kollade precis in tv-tablån, får nog bli färja 20:00, CSI/Grannfejden 21:00. Sedan kommer jag nog att sova

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0