Jagad av SWAT eller SWPD

Hemma idag med. Inte föra att jag är jättesjuk, utan för att jag har varit uppe inatt. Magen började krångla vid 1-tiden och är inte helt ok än. Så för att undvika att alla andra blir smittade var jag hemma.

Åkte bara ut på en lite biltur med Malin för att få lite "frisk luft", brukar vara upp piggande. När vi närmades oss Axvall dök plötsligt en stor otäck bil upp bakom oss. Jag skojade med Malin och sa att dem skulle skjuta oss, när den kom närmare såg vi att det var en jeep som det stog POLIS på. Va scary, nästan som SWAT.
Lite bilder på bjässen

 



Ja ni ser ju hur stor den är mot min lilla sötnos, inte konstigt att man blir lite rädd =S

Hihihi, nog om det
Hoppas ni har en bra dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0