Fredag

Gått igenom räkningarna =(, kan det inte ringa ngn och säga -"Grattis Sandra, jag ska betala alla dina räkningar i 10 år". Det skulle väl vara något?
Nä, jag har kollat när dem kommer så vi vet om vi hinner betala dem innan vi åker på semester. Vi hinner få alla utom 1, och den har vi skjutit upp så vi kan betala när vi kommer hem. Känns skönt, en sak mindre på "attgöralistan" =).

Ikväll ska vi åka till Magnus & Lotta i Tidaholm, ska bli mysigt. Var länge sedan vi var där. Tiden bara rinner iväg, antingen så jobbar man, är sjuk, får förhinder. Men nu ska det bli av

Nä, nu ska jag ta lite te & Knäcke, sedan hoppar jag i badet

Kram och ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0