Influensaspruta

Nu är det gjort! Jag orkar inte fundera längre, utan tog sprutan efter lunch idag. När vi hade tagit den sa dem att vi var tvungna att sitta kvar i 15 minuter ifall vi skulle få någon reaktion av den. Hmmm, ännu mer hjärtklappning.

Snart är arbetspasset färdigt (tar en lite bloggpaus) på sektionen, sedan ska jag iväg och läsa "spökhistoria" på Fontänen. Efter det SoHo och shoppa -ja jag ska handla, fast bara lite =S. Sedan tillbaks och läsa ett stycke till. Efter det ska vi till Enjoy och äta + tävla i musikquiz. Ska bli riktigt kul -tävlingsmänniskan i mig vaknar till liv =D

Ingen risk att man har långtråkigt idag iaf =), snarare en smula stressigt!

Häpp, nu får jag jobba vidare
PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

spara nu lite på dina pengar...så johan slipper betala när ni är på semester..hahaaa

2009-10-29 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0