Min pappa är skådis ;)

Ja, det är han faktiskt. Nä nu ljuger jag. Han var med som statist i "Sverige mot svenskarna" 1980, men han hade en replik =P.
Har länge tänkt att jag ska se den filmen och får nog ta en filmkväll med familjen här hemma ngn gång

 Ja, det är ju ingen storslagen film enligt recentionerna. Fast många kända skådisar som är med, enligt andra som sett den är det en kul film. Får väl se vad jag tycker när jag sett den. Återkommer om detta =)


Annars har dagen varit ganska tråkig, hemma idag med. Dålig i mage och äter Travello, funkar nog bra. Idag har jag iaf fått i mig te och knäckebröd -intressant info va ;)

Saknar längtar drömmer -18 dgr kvar!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0