PANK

                                                            
 
Ja, jag är pank. Vill inte, hatar det. Vill shoppa och njuta som jag alltid har gjort, men ngt har hänt. Vet inte riktigt vad som har hänt, men efter en sommar med bröllop försvann alla pengar........

Okej.....erkänner att jag haft en fartfylld sommar med mkt shopping, krogrundor och restaurangbesök också......blir lite dyrt i längden

Att jag dessutom har varit sjuk vid olika tillfällen de senaste månaderna har ju inte gjort saken bättre

Jag hade nog inte haft panik om det inte vore för att jag behöver lite extra pengar till semestern nu, men jag får väl jobba på nån krog mot gratis mat och öl ;)

Nu får det va slut på gnällandet (för tillfället iaf)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0