Färdig!

Nu är jag klar med sovrummet. Städat från golv till tak, allt är dammsugit tom väggarna å delar av taket, listerna är dammade, golvet har jag skurat för hand. Flyttad runt på möblerna så Johan blev orolig för repor i golvet =P Det enda som är kvar är rengöring av taklampan, men det skulle Johan göra i morgon. Tvättmaskinen snurrar på sin 3:e tvätt -bara 6 maskiner kvar =S.........

Nu ska jag koppla av lite innan jag går till sängs. I morgon blir det en ny dag med jobb, plastparty och mer städ. Undrar vad jag ska ge mig in på då för rum? Toan kanske, har massa smink å skit som jag inte använder som behöver slängas å ge utrymme till nytt =D

Jag har iaf bestämt att göra färdigt alla rum på övervåningen innan jag tar tag i källaren. Alla lådor och garderober ska gås igenom och kasta allt som inte behövs! År så trött på att ha massa skit till ingen nytta.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0