Hela förra veckan.....

I onsdags (tror jag :O) flyttade mormor till hemmet. Lilla gumman har blivit lite för snurrig för att bo kvar hemma, så just nu bor hon i ett "lånerum" i väntan på att få fast bostad.

Fredagen spenderades hemma hos Tommy och Helena med taco´s och Let´s dance. Jenny tittade förbi en liten sväng oockså med sin McDonaldspåse ;)

Lördag blev det en tur till Skövde, lämnade tillbaks min plattång som jag fick i julklapp och fyndade massa kläder.
Kvällen avnjöts med mat från Da Vinci -kycklingspett med jordnötssås =P

Söndagen blev en slappardag, slängde bara ihop lite sopsäckar med skräp som vi blev av med på måndag fm -TUSEN TACK FÖR DET!!!

I måndags jobbade jag och efter jobbet åkte jag till Petra och köpte min efterlängtade Gama =D

Tisdagens planering blev en fika med Petra som blev till en heldag. Mellan kunderna fixade vi med lite kor5t och jag tippsade henne om olika roliga fotosidor. Här kommer resultaten:


Kommer ett nytt inlägg om dagen
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0