Hud

Idag tog jag tag i livet och ringde till hud för att boka en tid, som tur var fick jag komma på en gång för min sköterska hade fått ett återbud om 40 min. Det var bara att slänga på sig ngt och Johan sprang ut och startade bilen.
Känns faktiskt lite bättre nu, har fått massa salvor och en remiss till sol & badenheten.
Fast jag har bestämt mig att lyssna på min kropp och stannar därför hemma från jobbet den här veckan. Stress är ju aldrig bra med eksem. Å dessutom så sover jag så dåligt på nätterna pga av klådan och det tar minst 2 timmar att förbereda sig för dagen med krämer å skit. Så nu ska jag ta det lugnt och se om jag blivit bättre när helgen är slut =)

Dags att äta lite nu -potatisgratäng, skinka, rostbiff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0