knasTV

För ngn vecka sedan fick jag "skäll" av Johan för att jag inte hade stängt av TV:n på kvällen när jag gick å la mig. Sa att jag hade gjort det, men han trodde inte riktigt på mig.
Så för ngn dag sedan stog den på igen på morgon, och nu är det TV:ns dagliga vana att starta 1-4 ggr varje morgon =D Får nog kolla upp vad det är för fel...

Inatt vaknade jag av att Johan ringde & sa att han blev lite sen. Hade kanat ner i diket hemma hos mamma och pappa. Jäkla skitväder! Tur att vi har Toyota assistans så det bara är att ringa efter hjälp utan massa dyra avgifter.

Nä, nu får jag gå upp sätta på mig yttermunderingen. Tåget går om 1 timme och chauffören är snart här

Hörs om några dagar igen
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0