Ont, det gör ont, det gör ont

Startade dagen med att starta en tvättmaskin, det verkar vara min dagliga ritual en tid framöver =D
Sedan åkte jag in till stan på ljusterapi igen, idag fick jag stå i 30 sekunder! Wohooo, på fredag får jag kanske stå i hela 60 sekunder =P

Efter det hade jag en stund över innan styrelsemötet på kommunal ( www.kommunal.se ) så då gick jag till Gustaf Nilssons underkläder och kollade på en ny BH. Hittade en som satt perfekt, blev värsta lyftet! Så på onsdag ska jag gå dit och betala den, fick ju presentkort när jag fyllde år =)
Passade även på att gå till SOHO och spana lite, tjatade lite med underbart snälla Bibbi. Kommer tydligen in lite vårnytt på onsdag, så då måste jag dit och kolla. Lät som fina kläder som kommer!
Hon har även en blogg på gång så man kan följa affärens nyheter, fast den är inte riktigt i ordning än( www.sohoskara.se )

Fick en så jäkla tandvärk natten till söndag så jag har gurglat whiskey varje kväll. Gör så satans ont! Tappade lite av plomben för väldigt, väldigt länge sedan. Tänkte att det inte var ngn fara, men JO det är det nog =(
Idag ringde jag till tandläkaren för att boka en tid och fick en redan i morgon! Trodde det skulle ta lång tid, så det blev en glad överraskning =) Får väll se hur dyrt det blir....

Nu ska jag vika lite kläder och hänga upp nytt -för JA, jag tvättar nu med =D

Ha en skön kväll
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0