Sååå kul!!!

Idag har varit en dag i "blåsningens" tecken. Den började med att fam Weber kom hit på lunchfika. Sedan var grabbarna tvungna att åka till biltema, men kunde ta med sig Kristoffer. Jag "övertalade" dem att ta med sig Alexander också så jag och Malin kunde ha lite egentid. Då kom Malin på att jag kunde färga hennes hår, vilket vi gjorde.

Eftersom jag gillar att sminka och ta kort föreslog jag att vi kunde göra det medans Johan och Reino var ute. Så vi fixade och donade -görkul! Bilder kommer senare =)

När Grabbsen kom tillbaks från stan sa Reino att barna hade somnat i bilen, så dem fick åka hem. Fast i själva verket hade J & R varit och lämnat barnen hos Malins mamma. Så nu fick Malin veta att vi skulle ut och äta om en timme -så det var bara att åka hem och byta om.

Så vi har spenderat kvällen på Bogrens med en skön blandning av folk. Ca 60 personer i ett MC-gäng och ett bord med ca 10 bögar. Så man kan väll säga att det var stor spridning på personligheter =D Servitriserna kom hela tiden och frågade om dem störde, om vi ville ha ett annat bord, om dem skulle flytta undan MC-nissarna osv. Under tiden som servitrisen var hos oss sa jag "-Vi har det bra och säger till om vi blir störda, men du borde nog vända dig om". En i MC-gänget försökte ta en lampa som stog på baren =D
Ja just det, en av vakterna var en av killarna som jag klippte kalsonglapp på under min möhippa =P

När vi skulle åka hem var Reino hungrig igen så han sprang in på Donken, jag och Malin tog ut pengar till bensin under tiden. Medans vi stog och väntade på J & R kom det 3 tjejer i 20-årsåldern som skule ta ut pengar
"- Jag förstår inte vad folk över 30 har ute och göra, dem borde va hemma"
"- Ursäkta, vi är över 30. Vad menar ni?!"
"- Ja men alltså, ni ser ju inte så gamla ut. Vi menar dem som har barn"
"- Jag har 2 barn"
"- Ja men alltså, dem här gubbarna som är typ 60 år........ ähh, vi ska nog va tysta nu"

Hahahaha, fattar ni att man har kul eller. Fast jag tyckte nog samma sak i deras ålder....
Det där med åldrar och vad man tycker är gammalt förändras hela tiden utifrån vart man själv är i livet och när man kommer till ett visst stadie. Jag är glad för att jag har kommit till den insikten att ålder inte har ngn betydelse, utan att den man är på insidan är det som räknas.

Ha ett långt & skönt liv
PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Malin

LOVE YOU

2010-01-25 @ 08:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0