Sååååå duktig!

Skulle bloggat i går, men var så himla trött när jag var klar med allt...... Jag har storstädat min garderob och än så länge slängt 2 påsar med kläder -nästan 3. Städat mitt "skräprum" så nu ser man både golv och säng. Fast jag är långt ifrån färdig! Hoppas att jag har lika mkt energi ikväll när jag kommer hem =)

Funderar på att införa en ny regel -Så fort man köper ngt nytt, måste man göra sig av med ngt gammalt! För nu har jag gjort det igen, hittade helt nya kläder som jag glömt bort att jag hade köpt.



Idag har jag varit på vårdcentralen och haft solterapi -15 sekunder hihihihi. Kändes ju värt, men det gör nog nytta

Nu sitter jag på jobbet och har gjort verksamhetsberättelse för 2009. Känns skönt att ha det gjort

Hörs en annan dag
PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Helena

Men vad fan våran deal då??????

2010-01-16 @ 07:50:06
URL: http://helenahe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmm, jag har massor av rum som behöver städas. Bara att komma =)

2010-01-16 @ 23:18:52
Postat av: sandra

Anonym: Skulle gärna hjälpa dig att städa, men vet inte vem du är =P

2010-01-17 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0