Sjuk eller hypokondrisk?

Undrar vilket jag är?! Sitter och googlar på ett symptom jag haft ett tag, men som på sista tiden blivit blivit "tydligare". När jag har sökt på det tidigare har jag inte hittat ngt som är exakt som mitt symptom, men då har jag sökt på liknande som det "jag har". Nu har jag hittat det exakta och det är ruskigt likt det jag har.

Tänker inte leta mer svar på nätet, nu vet jag vad det är och vad jag ska söka för. Håll tummarna för att det inte är det! I morgon tänker jag i alla fall ringa vårdcentralen för en tid, kan inte dra ut på det

Men som sagt, kanske bara är hypokondrisk.....

Dags att inta sängen nu
Natti

Kommentarer
Postat av: Sara

vad felas dig då?

Hoppas du får tid på VC för reda ut om du är hypokondriker eller om det är sant

Kram

2010-01-26 @ 13:01:50
URL: http://nyatidernyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0