Vilken dag!

Ställde klockan på 8:30, hade ju planerat att gå upp kl 9 =) Fast riktigt så bra blev det inte, somnade om och vaknade igen vid 11-tiden. Har pratat med en kollega och jag är inte den enda som har det här syndromet =D

Väl uppe kan ni väll inte gissa vad jag gjorde -japp, jag satte på en maskin med tvätt.... Tappade upp ett bad, vek lite tvätt, badade, hängde tvätt. Hahaha så bra man kan ha det ibland.

Oooo, glömde ju en viktig del av min dag. Jag har haft spindelterapi! När jag skulle hoppa i badet fick jag syn på en ganska stor spindel på väggen precis brevid badkaret (åt det hållet som jag ligger med huvudet). Bet ihop, tog en tidning och skulle mosa den. Fast det var svårare än jag hade tänkt, för spindeln hängde i hörnet. Så när jag skulle mosa den fastnade den bara på tidningen. Det var bara att balansera till handfatet och spola ner den. GUD VAD JAG ÄR DUKTIG! Ja ja, kanske inte så speciellt för er, men jag har aldrig rört en spindel i den storleken.

Efter badet tog jag bort mitt nagellack. Var inte det lättaste, för det satt som berget. Blev kladdigt å jäkligt, så jag skulle tvätta händerna och skrubba under naglarna. Tvålade in mig och blev lite irriterad på mig själv för att jag kom åt kranen så vattnet minskade i tryck. Skulle öka trycket igen -då blev det ännu mindre vatten, det tog slut så jag fick torka av mig tvålen på handduken. Gick ut i köket och satte på vattnet -samma där.

Blev lite nervös att vi hade en läcka i huset, så jag gick ner och kollade vattentrycket på pumkpen. Det var normalt, så då ringde jag Skara energi som talade om att det var en stor läcka ngn annan stans i Axvall. Kunde pusta ut och åka till jobbet.
Väl i bilen, på väg att backa ut höll grannen på att skrämma skiten ur mig. Han kom och skrapade bort lite snö på min ruta precis när jag skulle backa ut. Han undrade bara om vi hade vatten i kranarna, så jag berättade för honom vad som hänt.

Så nu är jag hemma igen efter ett kvällspass. I morgon blir det fackexpeditionen och beök hos Sabina & Fia på kvällen.

Ha det bäst så länge KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är en stor grej för dig att tvätta!!!! haha..skönt så du slipper köpa nya kläder hela tiden!!! Kram

2010-01-21 @ 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0