Skåpbilsjävel!

Åkte hem idag mellan passen och får en vit skåpbil i räven. Han åkte upp precis bakom och satte på helljusen, jag kunde inte gå åt sidan eftersom jag låg bredvid en lastbil. När jag passerat lastbilen hamnade jag bakom en bil som inte gasade. Då satte idioten på helljusena igen! Sedan körde han om mig på insadan och tryckte sig in mellan mig och den andra bilen... Hur dum får man va!? Å jag lovar att det är han som gjort så innan, för så många vita skåpbilar med chaufför som beter si som idioter kan det inte finnas vid samma tidpunkt på samma sträcka

Skönt att vräka ur sig ilskan här ;)

Annars har det varit en bra dag med APT, överläggning och "vanligt" arbete på expen. Har även haft besök av våran ombudsman i två dagar. Mkt givande & lärorikt

Nu ska jag äta, sedan är det dags för jobb igen

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0