...

Har inget behov av en blogg, bara ngt ställe att avreagera mig på.
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, tänkte  vräka ur mig allt som poppar upp i hjärnan. Todde inte att ngn kikade in här, men det gör ni ju. Imponerande kära ni med tanke på att jag aldrig uppdaterar sidan =S

Vi kanske skulle ha en kväll där vi bara sitter och vräker ur oss allt som är piss & skit för tillfället. Å efter det bara ha skoj. Äta gött, se på film eller va fasen som helst

Inte för att jag é så himla arg på ngt, men ngn sekund-minut-timme finns det ju alltid ngt som man blir arg på ;)

Äh, nu känns allt redan bättre. Gasen va gött det är att bara skriva av sig. Då inser man att livet inte är så jobbigt som det känns ibland

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mini

Röstar också för en sån där kväll!! Vi kan vara här!

2010-11-06 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0