funderingar

Ibland undrar jag hur livet hade sett ut om:

-mamma & pappa inte flyttat till Skara -80
 Hade jag varit en förortsunge med allt vad det innebär?

-jag lyssnat på lärarna -98 och inte sökt min utbildning som jag ville gå
 Hade jag läst ngt samhällsinriktat på högskolan & inte vetat vad jag skulle bli?

-vi hade köpt bostadsrätten i Falköping -01
 Hade vi bott kvar där nu, vad hade jag jobbat med?

-om jag inte sagt upp mig från Lidköpings kommun -03
 Hade vi bott kvar i Skara eller hade vi flyttat till Lidköping?

Fast hade inte vägen ändrats till där jag är nu hade vi inte haft alla underbara människor runt oss som vi har nu. Så jag är inte ett dugg besviken, men ibland funderar man över hur lvet hade varit

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0