Suck......

Ilandsproblem -MEN är så jäkla irriterad! Våran vita tapet i trappen (ca 2 år) har jag alltid varit nervös för när det kommer ngn som går och håller sig i när man ska ner för trappen. Nu när jag höll på & städa med glatt humör fick jag syn på värsta kaffefläcken! "NÅGON" har spillt massor utan att märka det, å det finns bara en som dricker kaffe i källaren. Fast "ngn" har inte spillt......

+ att det är stearin å kaffefläckar på golven & i trappan -visst är det mysigt när "ngn" tänder ljus, men måste det sölas så???

Usch stackars "ngn" som måste stå ut med mig idag, kanske är så grinig för att jag är hungrig.... =/
Skönt att avreagera sig här iaf

Ska se om jag får bort kaffehelvetet från tapeten nu

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0