Lussebak =)

Det finns personer som du under korta stunder av ditt liv möter,
vissa berör & finns alltid i dina tankar, andra glöms bort

Jag är glad över att ha träffat så många underbara människor & det bästa av allt är dem finns utspridda i Sverige & utspridda i världen...
Så om jag av ngn anledning bara skulle få för mig att åka iväg -så skulle dem ta emot mig med öppna armar. Precis som jag skulle ta emot dem med öppna armar om dem kom hit.

Visst är det kul när man har träffat nya personer, nya insikter, nya inspirationer. Det kan man aldrig få för mkt av =)

Nu ska jag fixa inför lussebaket. Förbereda deg mm + ta en alvedon
För satan vilken huvudvärk jag har!


                                                    



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0